tirsdag 22. november 2011

Flått i slutten av november

Tenk deg, det er fortsatt flått i naturen selv om vi skriver 22. november. Jeg var helt sikker på at sesongen var over for denne gang, men Rikki hadde en stor flått i pelsen idag tidlig. Heldigvis, den falt av  - og det var bra, for jeg har forlengst sluttet å sjekke pelsen hans.
Det er ikke bare flåtten som blir forvirret nå om dagen, de gule rosene mine utenfor inngangsdøren blomster som om det skulle vært midt på sommeren. Jaja, noen og enhver kan bli forvirret, jeg synes at det er helt merkelig å skulle tenke på julebakst og julemiddag når temperaturen er over 10 plussgrader, det er nesten vindstille og solen titter frem. Jeg klager ikke, for dette er mye mer behagelig en regn, kulde og vind, måtte det bare vare!!

Ingen kommentarer: